יום מרוכז בנושא
אימון תחנות פונקציונאלי
שיעורי פילאטיס מזרן למורים
סדרה מספר 16

מן התקשורת

שיעור או שואו? צמרת מדריכי הכושר של ישראל

אופנה ולייף סטייל, אמיתי גזית 05-04-2011
יואב אבידר, מאמן האירובי הוא עורך דין.
את הקריירה הבינלאומית החל כמה שנים אחר כך בכנס אירובי בברזיל. מאז הוא דמות מוכרת ומבוקשת באירועי כושר המתקיימים ברחבי העולם, מידי שנה הוא מתארח בכ-10 כנסים שונים.

בריאות 10 - התוכנית של רפי קרסו

יואב אבידר - מנהל משותף B. Education, מתראיין על חיזוק שרירי הבטן (החל מדקה 46:20)
לחצו לצפיה בקטע הוידאו

בריאות 10 - התוכנית של רפי קרסו

יואב אבידר, מנהל בית הספר, מתראיין על שיפור תנועתיות בעמוד שדרה לאנשים בגיל השלישי בעזרת מקל מטאטא (החל מדקה 47:48) 18-10-2010
לחצו לצפיה בקטע הוידאו

בריאות 10 - התוכנית של רפי קרסו

גלית בלחסן-עוגן, מנהלת מקצועית של קורס מדריכי ג'אז, מתראיינת על יתרונות חוג ריקוד המפתח מיומניות פיזיות וקוגניטיביות אצל ילדים.(החל מדקה 47:43). 10-10-2010
לחצו לצפיה בקטע הוידאו

בריאות 10 - התוכנית של רפי קרסו

יואב אבידר - מנהל משותף B. Education, מתראיין על נזקים פיזיקליים אצל נשים אחרי לידה והתרגול הגופני המתאים (החל מדקה 45:15). 15-09-2010
לחצו לצפיה בקטע הוידאו

YNET בריאות - 5 תרגילים לשיפור הגמישות - עם מקל ספונג'ה

מיכל אבריאל - עוגן, מורה בקורס תנועה לגיל הרך, 30-08-2010
חשבתם שלמגב או למטאטא יש רק שימוש אחד? מיכל אבריאל-עוגן, מורה להתעמלות בריאותית ופילאטיס, ממליצה לזנוח לכמה דקות את הספונג'ה לטובת תרגילים מחזקים ומייצבים, שניתן לעשות גם בבית - ובכל זמן. מדריך מצולם
לחצו לקריאת הכתבה המלאה

בריאות 10 - התוכנית של רפי קרסו

יואב אבידר - מנהל משותף B. Education, מתראיין על יתרונות אימוני הכוח לחולי סכרת (החל מדקה 45:30). 11-08-2010
לחצו לצפיה בקטע הוידאו

בריאות 10 - התוכנית של רפי קרסו

יואב אבידר - מנהל משותף B. Education, מתראיין על תרומת תרגילי החיזוק לטיפול בבעיות ברכיים (החל מדקה 47:30). 03-08-2010
לחצו לצפיה בקטע הוידאו

ערוץ 10 - התוכנית "איזה יופי"

מיכל אבריאל, מורה בקורס מדריכי תנועה לגיל הרך ב B.Education מתראיינת על משחקים פעילים לילדים. (החל מדקה 27:40), 28-07-2010
לחצו לצפיה בקטע הוידאו

בריאות 10 - התוכנית של רפי קרסו

יואב אבידר - מנהל משותף B. Education, מתראיין על חשיבות תרגילי מתיחות ואימוני גמישות מדגים:אסף דולב רכז קורס מתיחות. (החל מדקה 45:50), 23-07-2010
לחצו לצפיה בקטע הוידאו

בריאות 10 - התוכנית של רפי קרסו

יואב אבידר - מנהל משותף B. Education, מתראיין על על סגנונות אירובי דאנס. מדגימה: סנדי חסון (החל מדקה 47:42), 15-07-2010
לחצו לצפיה בקטע הוידאו

YNET בריאות – תרגילי פילאטיס שעושים בעמידה

מייכלי רותם - רכזת קורס מדריכי פילאטיס מזרן, 12-07-2010
תרגילי פילאטיס מומלץ לעשות לא רק בשכיבה על המזרן אלא גם בעמידה, התנוחה בה אנחנו נמצאים חלק נכבד משעות היום. מדוע זה חשוב? המורה הבכירה לפילאטיס מייכלי רותם מסבירה ומדגימה במדריך מצולם כיצד לעשות זאת
לחצו לקריאת הכתבה המלאה

NRG מעריב - הילדים בחופש? גם בבית אפשר להתאמן

מיכל אבריאל - קורס מדריכי תנועה לגיל הרך 08-07-2010
באולינג בקבוקים, כריות מוסיקליות ותפיסת אטבים. פעילות גופנית לילדים, גם כשהם נמצאים מול המחשב
לחצו לקריאת הכתבה המלאה

אימון אירובי כמשקם חולים במחלות כרוניות

ישראלה וייס - קורס שיקום ריאות לפיזיותרפיסטים, 13-06-2010
אימון אירובי כמשקם חולים במחלות כרוניות: הטיפול בחולים כרוניים עובר שינוי. לא רק תרופות – גם חינוך ותמיכה נפשית ובעיקר הקפדה על פעילות גופנית
לחצו לקריאת הכתבה המלאה

בריאות 10 - התוכנית של רפי קרסו

יואב אבידר - מנהל משותף B. Education, מתראיין על אימון מטבולי בתכנית (החל מדקה 46:30), 23-06-2010
לחצו לצפיה בקטע הוידאו

Ynet בריאות - תרגילים לשיפור שיווי המשקל

טל יהלום- רכזת קורס מדריכי אירובי וחיזוק, 23-05-2010
על מנת לשפר את שיווי המשקל, יש לתרגל את הגוף כשהוא במצב נייח ובמצב נייד. המאמנת טל יהלום מדגימה חמישה תרגילים שאפשר לעשות בבית, באימון שמשלב בין כל מערכות שיווי המשקל ומחזק גם את השרירים.
לחצו לקריאת הכתבה המלאה

בריאות 10 - התוכנית של רפי קרסו

יואב אבידר - מנהל משותף B. Education, מתראיין על אביזר ה TRX בתכנית (החל מדקה 45:20), 20-05-2010
לחצו לצפיה בקטע הוידאו

תרגילים בישיבה על כיסא לגיל השלישי

שרון שטרית - קורס מדריכי פעילות גופנית לגיל השלישי, 04-05-2010
בעזרת תרגילים אלו תוכלו להשיג תנועתיות בפלג הגוף העליון, חיזוק חגורת הכתפיים, טיפוח יציבה ותרגול נשימה
לחצו לקריאת הכתבה המלאה

משמעות חוגי התנועה לגיל הרך

נעמי בנימיני - קורס מדריכי תנועה לגיל הרך, 07-04-2010
כהורים לילדים בגיל הרך, רבים מאיתנו מתלבטים בסוגיה: ילדינו אינם מפסיקים לזוז ולהתרוצץ והם פעילים בכל רגע נתון, אז למה והאם בכלל צריך לשלוח אותם לחוגי התנועה הכל כך אופנתיים בימים אלו? מה תרומתם של אלו להתפתחות ילדינו.
לחצו לקריאת הכתבה המלאה


כיצד לבחור מדריך כושר?

יואב אבידר, 25-03-2010
אימון גופני מוצלח מושפע ממקצועיות המאמן ומיכולתו לייצר עניין בקרב המתאמנים ולהסביר בבהירות את מטרות התרגילים. הכר את המדריך
לחצו לקריאת הכתבה המלאה

אימון נכון לסובלים מעקמת

ד"ר גיל זולברג, 11-03-2010
אימון גופני יכול להועיל לסובלים מעקמת ומבעיות יציבה, אבל הוא צריך להתבצע במשנה זהירות ובלוויית הדרכה כדי לא להחריף את הפגיעה בשלד
לחצו לקריאת הכתבה המלאה

עשי ואל תעשי בהריון

שרון שטרית, 04-03-2010
לרוב, מי שעשתה פעילות גופנית עוד לפני ההריון, יכולה להמשיך בפעילות גופנית רגילה כבר בטרימסטר ראשון מי שלא עסקה בפעילות גופנית לפני ההריון, מומלץ שתתחיל בפעילות כזו רק מתחילת טרימסטר שני
לחצו לקריאת הכתבה המלאה

פריצת דיסק

שרון שטרית, 01-03-2010
פריצת דיסק פוגעת בתוך זמן קצר ביציבות עמוד השדרה ומשם ועד לכאבי גב על-רקע חוסר יציבות הדרך קצרה שכיבה על הבטן מומלצת להקלה על הכאב ושחרור תנועתי
לחצו לקריאת הכתבה המלאה

עשי ואל תעשי בהריון

שרון שטרית, 17-02-2010
גם אם התאמנת לפני או לא, חשוב לשמור על כמה כללים בסיסיים כדי להתכונן כראוי ללידה ולהימנע מבעיות
לחצו לקריאת הכתבה המלאה

הטרנדים החמים בעולם הכושר

יואב אבידר, 17-02-2010
מפקד צבאי במקום מאמן כושר, חדר כושר בחיק הטבע, פזיותרפיסטים כמאמנים ובוליווד כובשת את עולם האירובי. איך לא חשבו על זה קודם
לחצו לקריאת הכתבה המלאה

הטיפ היומי: איך להקל את הכאבים בפריצת דיסק

שיר-לי גולן, 16-02-2010
פריצת דיסק היא סיבה נפוצה לכאבי גב תחתון. הפיזיותרפיסט שרון שטרית מציע ל"זמנים בריאים" של "ידיעות אחרונות" מגוון דרכים להקל על הכאב ואי הנוחות
לחצו לקריאת הכתבה המלאה

למען היציבה: 5 תרגילים לחיזוק שרירי הליבה

יואב אבידר, 02-02-2010
לא חייבים לרוץ לחדר הכושר כדי לבצע אימון שמונע פציעות, משפר את היציבה ויוצר תבניות תנועה יעילות יותר. כל מה שאתם צריכים זה טרנינג וזוג נעלי ספורט: 5 תרגילים שאתם יכולים לעשות בבית
לחצו לקריאת הכתבה המלאה

המדרגה חוגגת 20 שנה: 5 תרגילים מחזקים

מערכת בריאות, 13-01-2010
ג'ן מילר, מורה אמריקנית לספורט, הציגה לעולם את המדרגה האירובית ב-1989, וזו הפכה במהרה ללהיט באימוני אירובי קבוצתיים. יואב אבידר, מדריך אירובי וכושר, מסביר מה יתרונה של המדרגה ומדגים חמישה תרגילים מחזקים שאפשר לעשות עם המדרגה גם בבית
לחצו לקריאת הכתבה המלאה

בריאות 10 - בהנחיית פרופ' רפי קרסו

בריאות, 07-01-2010
כל מה שצריך לדעת על הערך התזונתי של מאכלים אדומים, חסר בהורמון הגדילה אצל ילדים, חולי אפילפסיה וכירופרקטיקה כחלופה למשככי כאבים
לחצו לקריאת הכתבה המלאה

חוגגים 20 שנה למדרגה האירובית

אורנה אידליץ, 06-01-2010
מעוניינים לשדרג את הפעילות הגופנית האירובית שלכם? רוצים לשלב בשיעור אירובי גם אימון לגוף וגם אימון למוח? רוצים שיעור אירובי מעניין, סוחף ואנרגטי שכולו הנאה? רוצים ללמוד איך אפשר "לרקוד אירובי" גם אם אין לכם שום רקע בריקוד? כל זה ועוד תוכלו ללמוד ולחוות בהפנינג ענק, אנרגטי וספורטיבי שכולו מדרגה, המיועד לקהל הרחב, למתאמנים ומדריכים.
לחצו לקריאת הכתבה המלאה

פעילות גופנית: אירובי מדרגה

יואב אבידר, 28-12-2009
השימוש במדרגה בזמן אימון מקנה יתרונות רבים - שיפור יכולות קוגניטיביות, זיכרון תנועתי ומוטוריקה, הפעלת שרירי הגוף ושריפת קלוריות
לחצו לקריאת הכתבה המלאה

טיפים לאימון אירובי מדרגה מוצלח

מערכת, 21-12-2009
אימון אירובי מדרגה הפך לפופולארי מאוד לאחרונה, כשהוא משלב צעדים אפילו מעולם המחול העכשווי כגון היפ הופ וג'אז. בעת ביצוע אימון אירובי מדרגה יש להקפיד על הדרגתיות, טכניקת עלייה וירידה נכונה ועוד.
לחצו לקריאת הכתבה המלאה

טיפים לאימוני מדרגה

יואב אבידר, 13-12-2009
לרגל יום הולדתה ה-20 של המדרגה האירובית הבאנו לכם מספר עצות חשובות לאימוני כושר בטוחים ומחטבים על המדרגה
לחצו לקריאת הכתבה המלאה

 
התקשרו 03-5221242
או מלאו את הטופס.
צוות הג'ימנסיה יחזור אליכם
בהקדם האפשרי:
    

 

הג'ימנסיה - בית הספר להסמכת מדריכי כושר ותנועה

מרכז ויצמן - רחוב ויצמן 14, תל-אביב
טלפון: 03-5221242