השתלמות גומיות
לופ וכוח מבית TRX
סדנת קטלבל
Complex & Endurance
שיעורי מאסטר קלאס – TRX
סדרה מס' 1
שיעורי פילאטיס מזרן למורים
סדרה מספר 19

למה אימון כושר בקבוצה?

אימון כושר אישי יכול לתרום רבות לפיתוח יכולות גופניות ולהקפדה על שגרת אימונים, אך באימוני כושר לקבוצות טמון ערך מוסף.
לא פעם דובר על צדקתו של הביטוי "צרת רבים חצי נחמה", ובאימוני כושר משותפים ניתן לראות זאת היטב.
בין אם אתם מנסים להרזות או סתם להיכנס לכושר, אין כמו לעשות את העבודה הקשה הזו בקבוצה אשר לה מטרה משותפת לשלכם.
מסיבה זו בדיוק קיימות כיום קבוצות אימון רבות אשר להן מטרות מסוגים שונים.
 
אימון כושר בקבוצה – למי זה מתאים?
רבים מאיתנו החליטו לא פעם לרדת במשקל, להתחיל ללכת באופן קבוע, לרוץ או אפילו לשחות, אך אחת הבעיות בה נתקלים כולם היא בעיית ההתמדה.
המפגשים הקבוצתיים מספקים מוטיבציה להתמיד בפעילות לאורך זמן.
פעמים רבות נקבע לוח זמנים קבוע למפגשים ולכן נוצרת תחושת מחויבות לקבוצה.
בנוסף, מפגש עם אנשים נוספים אשר להם מטרה דומה לשלכם מעלה מוטיבציה באופן מוכח.
באימוני הכושר האישיים בחדר הכושר לדוגמא, אנו נוטים להתייאש מהר.
מדריך הכושר אמנם יכול לסייע במקרים אלו, אך ברור שמטרתו אינה זהה למטרתכם.
בקבוצות האימון לעומת זאת, לחבריכם מטרה דומה, והצפייה בהם מתקשים לא פחות מכם מעניקה תחושה של שותפות גורל ורצון משותף להצליח.
אימוני הכושר בקבוצות מתאימים מאוד למעוניינים להרזות.
קבוצות רבות מסוג זה מתארגנות על מנת לאחד נשים וגברים כאחד אשר להם מטרה משותפת – לרדת במשקל.
מרבית הקבוצות מתבססות על פעילות הריצה.
כאשר נהוג לשים כמטרה סופית חצי מרתון או אפילו מרתון שלם.
קבוצות נוספות מהסוג למעוניינים לרדת במשקל הן קבוצות רכיבה על אופניים או קבוצות הליכה.
גם למעוניינים להיכנס לכושר קיימות קבוצות מסוג זה.
במקרה זה מדובר לדוגמא במתאמנים לטריאתלון, מרתון או אפילו איש הברזל.
עבור צעירים המיועדים לגיוס קיימות קבוצות אימון אשר מטרתם לספק למתגייסים כושר קרבי.
וגם קצת אחרת

עד כה צוינו הקבוצות הברורות להן מיועדים אימוני הכושר בקבוצות.
אך קיימות עוד מסגרות בהן נעשה שימוש באימונים שכאלה.
בחברות גדולות לדוגמא, אשר חרטו על דגלן את בריאותם הפיזית והנפשית של עובדיהן, ניתן למצוא אימוני כושר קבוצתיים המיועדים לגיבוש בין העובדים ולשמירה על כושרם הפיזי בשעות העבודה הלחוצות.
קיימות גם קבוצות אימון לנשים אחרי לידה, אשר מעוניינות לחזור לכושר וכמובן להוריד במהירות את משקל ההיריון שנצבר.
עבור נשים רבות מדובר פעמים רבות בגלגל הצלה של ממש, היות והעבודה היומיומית המאומצת עם התינוק החדש אינה מאפשרת להן זמן איכות לעצמן.

קבוצות האימון האישיות מעניקות הזדמנות למפגש עם נשים נוספות אשר מתמודדות עם אותם קשיים.
לסיכום, עם העלייה במודעות לחשיבות הכושר הגופני בעולם, ובישראל בפרט, מתארגנות יותר ויותר קבוצות אימון. אם גם נעלי הריצה שלכם מעלות אבק בארון, כנראה שהגיע הזמן להצטרף לקבוצה שכזו.

הכותב: יניב מימון - מאמן כושר אישי מתוכנית Personal Trainer

 
התקשרו 03-5221242
או מלאו את הטופס.
צוות הג'ימנסיה יחזור אליכם
בהקדם האפשרי:
    

 

הג'ימנסיה - בית הספר להסמכת מדריכי כושר ותנועה

מרכז ויצמן - רחוב ויצמן 14, תל-אביב
טלפון: 03-5221242