השתלמות גומיות
לופ וכוח מבית TRX
סדנת יסודות אימון
עם קטלבלס
שיעורי מאסטר קלאס – TRX
סדרה מס' 1
שיעורי פילאטיס מזרן למורים
סדרה מספר 19

למה לאכול על הבוקר, לפני שמתחילים להזיע?

מאת: יעל דרור, דיאטנית קלינית וספורט ‭,M.Sc‬ מנהלת תחום התזונה הקלינית והספורט במרכז הרפואי medix. וכותבת באתר ynet  במדור דיאטה.

כלל ידוע הוא שארוחת הבוקר היא הארוחה הכי חשובה ביום. למרות זאת, אנשים רבים נוהגים לדלג על ארוחת הבוקר, להסתפק בשתייה חמה ולהימנע מאכילה עד שעות הצהריים המאוחרות.
ארבע סיבות מקנות לארוחת הבוקר את חשיבותה הגדולה:
  1. היא שוברת את הצום אחרי שנת הלילה.
  2. היא מספקת אנרגיה  (קלוריות ( להתעוררות הגוף) נקודה חשובה במיוחד לפני פעילות גופנית( ‬
  3. היא מספקת פחמימות זמינות למוח ותורמת בכך להעלאת היכולות הקוגניטיביות.
  4. היא מפעילה את מערכת העיכול ונותנת משוב הורמונאלי לגוף להעלות את המטבוליזם.
המסקנה היא אם כך שאכילת ארוחת בוקר זמן קצר אחרי היקיצה מסייעת לגוף לשוב לפעילות ברמת ערנות גבוהה. מכאן שהיא חיונית לביצוע אימון ברמה טובה יותר ואיכותית יותר - במיוחד אחרי הירידה בכל התפקודים הפיזיולוגיים במהלך הלילה.


 
התקשרו 03-5221242
או מלאו את הטופס.
צוות הג'ימנסיה יחזור אליכם
בהקדם האפשרי:
    

 

הג'ימנסיה - בית הספר להסמכת מדריכי כושר ותנועה

מרכז ויצמן - רחוב ויצמן 14, תל-אביב
טלפון: 03-5221242