השתלמות גומיות
לופ וכוח מבית TRX
סדנת יסודות אימון
עם קטלבלס
שיעורי מאסטר קלאס – TRX
סדרה מס' 1
שיעורי פילאטיס מזרן למורים
סדרה מספר 19

האם מומלץ לעשות אימון לפני הצום ואם כן על מה חשוב להקפיד?

מאת: יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc

מנהלת תחום התזונה מרכז רפואי "מדיקס" בתל אביב

 


יום הכיפורים והצום.

מקשת השאלות הרחבה שאפשר לשאול ביום הזה, בחרנו לשאול את הדיאטנית הקלינית והפיסיולוגית – יעל דרור מה היא אומרת.


אם בוחרים לעשות אימון לפני הצום חשוב להקפיד להרחיק אותו כמה שיותר ממועד תחילת הצום.

כלומר, מומלץ על הבוקר או לפחות לסיים את האימון 6 שעות לפני כניסת הצום.

לאחר האימון חשוב לאכול חלבון ופחמימה תוך 30 דקות מסיום האימון ולהרבות בשתייה.

להמשיך לאכול כל 2 שעות ארוחות ביניים וארוחות מרכזיות עם דגש על יותר פחמימות על מנת לסייע בהתאוששות הגוף לקראת הצום.

לשים דגש רב על שתייה לאחר האימון ולקראת כניסת הצום.

כמובן בארוחה המפסקת לאכול מנה בשרית/דג קלה לעיכול עם פחמימות מבושלות כמו אורז/פסטה/פתיתים/קוסקוס ועוד.

לא לפחד מהצום אבל בהחלט להתכונן נכון בשעות בין האימון לבין תחילת הצום מבחינה תזונתית.

 


 
התקשרו 03-5221242
או מלאו את הטופס.
צוות הג'ימנסיה יחזור אליכם
בהקדם האפשרי:
    

 

הג'ימנסיה - בית הספר להסמכת מדריכי כושר ותנועה

מרכז ויצמן - רחוב ויצמן 14, תל-אביב
טלפון: 03-5221242