השתלמות גומיות
לופ וכוח מבית TRX
סדנת יסודות אימון
עם קטלבלס
שיעורי מאסטר קלאס – TRX
סדרה מס' 1
שיעורי פילאטיס מזרן למורים
סדרה מספר 19

האם ירידה במשקל תמיד מורידה גם את אחוז השומן בגוף או שזה לא קשור?

מאת: יעל דרור-סרוסי, דיאטנית קלינית וספורט M.Sc.
האתר של יעל: www.yaeldror.co.il


ממש לא! כאשר הגוף נמצא בחסר קלורי הוא עלול לרדת ברקמת השריר ולא רק ברקמת השומן. בתחילת דיאטה בדרך כלל חלק מהירידה המהירה במשקל עלול להיות גם מנוזלים ולא רק משומן נטו. במקרים אלו המשקל ירד אך אחוז השומן לא ישתנה. במידה ונוצרת ירידה בשריר במהלך הדיאטה, אחוז השומן יכול עולה למרות שהמשקל יורד... להיזהר מזה!

על מה צריך להקפיד כדי שזה לא יקרה? קודם כל לא ליצור חסר קלורי גדול מידי שעלול ל"הלחיץ את הגוף" ואז הוא עלול לפרק את רקמת השריר. בנוסף, לוודא שאוכלים מספיק חלבון בתפריט על מנת לשמור על מסת השריר וכמובן להקפיד על האכילה החשובה ביחס לזמני האימון (לפני/אחרי האימון). לא לוותר על פחמימות לפני האימון וחלבון ופחמימה מיד אחרי האימון. גם אם לא רעבים, לדעת שאתם שומרים על הגוף ולא מאפשרים פגיעה בשריר.

 
התקשרו 03-5221242
או מלאו את הטופס.
צוות הג'ימנסיה יחזור אליכם
בהקדם האפשרי:
    

 

הג'ימנסיה - בית הספר להסמכת מדריכי כושר ותנועה

מרכז ויצמן - רחוב ויצמן 14, תל-אביב
טלפון: 03-5221242